کد خبر 124513
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۱

دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 60 هزار لوح فشره غیرمجاز در عملیات مشترك با پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، در استان تهران ضبط و كشف شده است.

به گزارش مشرق، سعید جابری انصاری در گفت وگو با ایرنا افزود: عمده این كشفیات در مناطق غرب استان تهران از جمله ملارد(سرآسیاب) و شهرك اندیشه كرج صورت گرفته است.

وی گفت: تلاش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این دو منطقه از استان تهران بسیار قابل توجه بود و بدون همكاری این نیروها چنین توفیقی حاصل نمی شد.

جابری انصاری یادآور شد: همچنان در شهرستان ملارد افرادی در كنار خیابان ها لوح های فشرده غیر مجاز را عرضه می كنند و در نظر داریم با تلاش و همكاری دیگر نهادهای مربوط، هرچه سریع تر برای دستگیری آنها و كشف و ضبط این محصولات اقدام كنیم.

دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این ستاد در نظر دارد در برنامه های آتی، باندهای توزیع این محصولات را شناسایی و بر دستگیری این افراد متخلف اقدام ورزد.

وی خاطرنشان كرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی نظارت بر امور فرهنگی كشور، بر اساس قانون با قدرت در این زمینه فعالیت خواهد كرد.

جابری انصاری ادامه داد: ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری تلاش دارد با برخورد با افراد متخلف، فضایی فرهنگی و هنری سالمی را برای خانوادهای محترم فراهم سازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس